Verhuur

Caravan Huren

Veel mensen zijn helaas niet in het bezit van een caravan, maar willen toch graag het plezier van een kampeervakantie beleven. Het huren van een caravan is dan de perfecte oplossing. Zo kunt u samen met uw partner, of het hele gezin, genieten van een gezellige en goedkope vakantie. Bij SchipperCaravans zijn luxe caravans te huur voor een periode van minimaal 2 weken. Met complete vrijheid uw vakantie vieren, gaan en staan zonder beperkingen wetende dat u altijd uw eigen “appartement” in de buurt heeft. Makkelijk voor een heerlijke zonvakantie, maar ook een avontuurlijke roadtrip wordt goedkoper en aangenamer door het huren van een caravan. Alle caravans zijn in perfecte staat, schoon en tevens All-Risk verzekerd. Hieronder staat meer informatie en de prijzen voor het huren van een caravan.

2 Persoons caravan

45,00
  • Vanaf dagprijs laagseizoen
  • All-Risk Verzekerd

4 Persoons caravan

55,00
  • Vanaf dagprijs laagseizoen
  • All-Risk Verzekerd

6 Persoons caravan

65,00
  • Vanaf dagprijs laagseizoen
  • All-Risk Verzekerd

caravans kopen tweedehands caravan camper

Voorwaarden Caravan Huur

Hieronder treft u de voorwaarden voor het caravan huren.

  • Caravan huren is minimaal vanaf 2 weken.
  • Wij berekenen naast het huurbedrag voor de caravan een borgsom van slechts € 500,-
  • Wanneer de huur-caravan schoon, rookvrij en schadevrij is teruggebracht krijgt u bij terugkomst uw borg van € 500,- in z’n geheel retour.
  • Heeft u wel schade opgelopen aan de huur-caravan, of is deze gestolen dan krijgt uw de borgsom niet terug.
  • In de huur-caravan mag niet worden gerookt, en er mogen geen huisdieren in de huur-caravan verblijven.
  • Elke huurder is verplicht de geldende wet- en verkeersregels na te leven. Bekeuringen worden achteraf aan u doorberekend.
  • Voor niet genoten huurdagen kan geen restitutie plaats vinden.
  • Voor een van binnen niet schoongemaakte huur-caravan wordt € 150,- ingehouden.
  • Wintersportverhuur is niet mogelijk.
  • Eigen risico bij schade is € 500,- per gebeurtenis.
  • Als de stekker van de caravan niet op de auto past moet er een verloop gekocht worden, houd er rekening mee dat een mistlamp verplicht is op een nieuwe caravan.
  • De huurder is verplicht om voor vertrek een regeling te treffen voor mogelijke repatriëring van de caravan, dit is vaak al meeverzekerd bij de autoverzekering.
Reviews
  • Evert: Uitstekend advies, nog betere service!
  • Vanwynsberghe: Afspraken werden perfect afgehandeld en nog tijd voor een praatje
  • Hermannie Geenen: Vriendelijk geholpen, door het gehele team van Schipper, chappeau en dank je wel.
  • Klaus Witsch: Zeer goede reparatiestad voor caravans en campers
  • Google Partner: Heb hier een mooie camperbus aangeschaft om dagelijks onderweg op locatie te kunnen werken!
  • Piet van Rabenhorst: Door familie hier terecht gekomen en super geholpen top!!!!
  • Anjes vd hurck: Super service vriendelijk en erg behulpzaam wij komen terug!!!
  • Alex Van Loenen: Altijd vriendelijk en deskundig. Hebben mij zonder kosten geholpen aan een gebruikt raam. Ik kan weer verder. Graag tot een volgende keer. Alex van Loenen
  • Luc van Engelen: Als je eerst bij de concurrent (200 meter verderop) bent geweest en je komt hier binnen dan ervaar je pas wat klantvriendelijkheid is. Behulpzaam personeel en groot assortiment aan caravanonderdelen.
  • W. de Goeij: Laat ik bij de feiten blijven. Wij (mijn vrouw en ik) hebben afgelopen zomer een gebruikte camper gekocht bij Schipper. Deze werd afgeleverd met o.a. kapotte aanjager, defecte radio en een niet goed geïnstalleerde splinternieuwe achteruitrijcamera. In eerste instantie zijn deze gebreken opgelost mede dankzij een welwillende medewerkster. Vanwege een hoogoplopend conflict met de eigenaar over de slordige aflevering en de aanpak daarna wilden we om verdere escalatie en/of herhaling te voorkomen liever niet meer naar fa. Schipper terug. Om deze reden zijn we recent naar een andere garage gegaan om de camper in het algemeen technisch te laten nakijken en een inmiddels geconstateerd ernstig versnellingsbakprobleem te laten beoordelen. In versnellingsbak zaten afgebroken delen tandwiel. Onze garagehouder heeft ons verzoek hierover enkele keren telefonisch contact gehad met fa. Schipper vanwege noodzakelijke reparatie. Dit binnen de garantietermijn. Motorsteunen bleken ook versleten, en deze hadden we op eigen kosten maar laten vervangen. De koppeling bleek eveneens grotendeels versleten. Een waterlekkage in de camper via het doorvoergat van de net door Schipper ingebouwde achteruitrijcamera en flinke waterlekkage in de motorruimte onder de paravan door hebben we ook zelf maar opgelost. Vandaag hebben wij na goed overleg en volgens afspraak met een medewerkster de camper gebracht, zodat morgen de monteur van fa. Schipper Caravans er naar zou kunnen kijken. Deze medewerkster was zowel mondeling als via mail zowel door onze “eigen” monteur als door onszelf meerdere keren uitgebreid en open en eerlijk geïnformeerd. Toen we vandaag daar waren volgens afspraak werd ons een a4 onder de neus gestopt met daarop de tekst dat we geen recht meer hebben op garantie. Vervolgens konden we huiswaarts keren. Als er derden aan de camper hebben gewerkt vervalt de garantie was de boodschap. O.k.,ook al waren wij perplex, daar kunnen wij begrip voor hebben. Maar wij hadden toch echt zowel via mail als telefonisch afgesproken dat we de camper konden brengen ter beoordeling door een monteur. Dat Schipper Caravans ons nu met auto en camper zonder enige berichtgeving hierover voor niets heeft laten komen vandaag, daar begrijpen wij beiden helemaal niets van. We hebben spijt van deze dure aankoop met zijn gebreken, en vooral spijt voor de keuze voor dit bedrijf. Fa. Schipper blijf vooral vasthouden aan ontkenning en niet aan de feiten. Blijf vooral geloven dat u echt hebt waargemaakt wat u op uw website zo mooi belooft. Wat bedoelt u precies met coulance? Verwart u dit niet met een ongevraagd goedmakertje voor uw slordige werk? Overigens, wij hebben niet op 4 oktober j.l. een beroep gedaan op garantie maar eerder, leest u uw mail nog maar eens goed en doe navraag bij uw medewerkers.
  • Luc van Engelen: Als je eerst bij de concurrent (200 meter verderop) bent geweest en je komt hier binnen dan ervaar je pas wat klantvriendelijkheid is. Behulpzaam personeel en groot assortiment aan caravanonderdelen.
  • Bart Van Nooij: Lithium accu gekocht. Alles goed verlopen.
  • Ron Thijssen: Top service!
  • sylvia roza: Was dat een verkeerde nieuwe voortent geleverd) is de service ver te vinden. Wordt je uitgemaakt voor leugenaar en doen ze onredelijke voorstellen. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd. Onze vakantie hebben ze verpest en staan we voor schut op de camping met een verkeerde voortent. Schipper caravan NOOIT meer.
Back to top