CARAVAN SCHADE

Heeft uw caravan schade opgelopen? Zoekt u naar een deskundige caravan reparatie? SchipperCaravans is gespecialiseerd in hagelschade, vochtschade, zijplaatschade en caravan schade veroorzaakt door een ongeluk. Ons team bestaat uit de best opgeleide vakmensen met vele jaren ervaring in caravan reparatie. Schade aan de caravan of camper komt altijd op een slecht moment. Een moment waarop u zich geen extra zorgen wilt maken en de schade zo snel mogelijk herstelt wilt hebben. Schakel daarom de ervaren vakmensen van SchipperCaravans in, dan weet u zeker dat uw caravan of camper de zorg krijgt die hij verdient. Een caravan reparatie is immers een zeer specialistische klus. In bijna alle gevallen betaalt u bij Schipper Caravans geen eigen risico en taxatiekosten. Bij een caravan reparatie voeren wij meestal een gratis Pack keuring uit.

caravans focwa erkend

CARAVAN REPARATIE OP MAAT

  • HAGELSCHADE REPARATIE
  • ZIJWAND REPARATIE
  • VOORWAND REPARATIE
  • UITDEUKEN ZONDER SPUITEN
  • KEUKENBLAD REPARATIE
  • VLAKKE BEPLATING REPARATIE
  • VOCHTSCHADE REPARATIE
  • INTERIEUR REPARATIE
  • HBC REPAIR
Hagelschade

Heeft u op dit moment hagelschade aan uw caravan en wilt u zich na de reparatie geen zorgen meer maken over toekomstige hagelschades? Kies er dan voor om een antihageldak te laten plaatsen. Dit beschermende dak kan vele ongemakken en frustraties voorkomen. Uw verzekeraar vergoed alleen de kosten voor een vervangend aluminium dak,  wat betekend dat u voor deze investering dus een kleine meerprijs betaald. Daartegenover staat dat deze meerprijs op termijn zo weer terugverdient is, doordat u met een antihageldak tot wel 70% korting krijgt op uw hagelpremie! Informeer bij de verzekeraar wat uw besparing kan zijn.

HBC Repair

Het is nu mogelijk om aluminiumpanelen met schade tot wel 3 meter te herstellen. HBC System, de ontwikkelaar en de fabrikant van reparatiesystemen heeft een high-tech systeem ontwikkeld om schade op aluminiumpanelen te herstellen. Het systeem is van toepassing op gerolde panelen met een terugkerende structuur zoals die op vele poorten, meubilair, gebouwen, auto’s en natuurlijk zoals die op caravans. Met deze geavanceerde techniek wordt uw caravan weer helemaal hersteld en hoeft u geen nieuwe panelen aan te schaffen. Schipper Caravans is door HBC System gecertificeerd voor deze high-tech caravan reparatie.

Uitdeuken zonder Spuiten

De nieuwste techniek onder caravan reparatie – die we uitdeuken zonder spuiten noemen – is bijzonder goed geschikt voor kleine beschadigingen als gevolg van parkeer- en hagelschade. Het grootste voordeel van deze techniek, vergeleken met het normale herstel, is de lage prijs. Met dit proces realiseren wij kostenbesparingen van gemiddeld 50 procent, soms zelfs meer! Een ander voordeel is dat er geen kleurverschil optreedt en dat het proces zeer milieu vriendelijk is. In principe komt iedere kleine deuk of bult voor deze nieuwe deuktechniek in aanmerking. Voorwaarde is wel dat er geen lak is weggesprongen, in dit geval dient er alsnog gespoten te worden.

Vlakke Beplating Reparatie

Voor vlakke beplatingen geldt  dat deze kwetsbaar zijn. Een deuk of kras belemmert direct het uiterlijk van de caravan en brengt een forse waardevermindering met zich mee. Een schade in “gladde beplating” is echter zeer goed te herstellen. Doordat de aluminiumbeplating niet gespoten maar gecoat is, dient dit herstel wel uitgevoerd te worden door een specialist. Schipper Caravans heeft een ruime ervaring met caravan reparatie aan vlakke beplating bij krassen of schade.

Kunststof Reparatie

Vaak wordt gedacht dat bij schade aan een kunststof, plastic of polymeer, het hele product vervangen dient te worden. Het tegendeel is waar. Wij kunnen het meeste type kunstof gewoon repareren. Of dit nu reparaties zijn aan caravan, camper, auto of boot. Kunststof is een organische materialen welke is opgebouwd uit zeer grote moleculen. Hierdoor is het kunststof duurzaam en zeer slijtvast, maar helaas gaat er soms toch iets mis. Door bijvoorbeeld steenslag, ongelukjes, of andere gebeurtenissen kan er schade zoals een gat, kras of scheur ontstaan. Deze beschadigingen aan het kunststof repareren wij zonder enige moeite. In de meeste gevallen zal na de caravan reparatie niet zichtbaar zijn dat er ooit schade geweest is.

De Koffie staat voor u klaar

U bent van harte welkom bij Schipper Caravans wanneer u geïnteresseerd bent in een van onze reparaties, maar toch nog wat meer informatie wenst. Neem gerust contact met ons op. Indien u liever langskomt om een eventuele caravan reparatie te bespreken, kan dat natuurlijk ook. Wij zorgen ervoor dat de koffie dan alvast voor u klaarstaat.

GARANTIE CARAVAN REPARATIE

Of het nu gaat om een kleine of grote caravan schade, Schipper Caravans brengt uw caravan weer in de oorspronkelijke staat terug. Met ervaren vakmensen, moderne apparatuur, originele onderdelen en volgens gecertificeerde werkprocessen en checklists. In elk opzicht voldoen wij daarbij aan de strenge eisen op het gebied van milieu, arbozorg, kwaliteit en serviceverlening. Deze professionele bedrijfsvoering maakt het mogelijk om twee jaar Focwa garantie op het schadeherstel te verstrekken, met zelfs de mogelijkheid tot uitbreiding naar vier jaar, de zogenoemde 2+2 jaar garantie. Meerdere verzekeringsmaatschappijen bevelen de Focwa Caravan-servicebedrijven daarom aan, doordat zij u ook de administratieve rompslomp uit handen kunnen nemen. Schipper Caravans en de Focwa werken samen met alle verzekeringsmaatschappijen o.a. de ANWB, Centraal Beheer, Europeesche, Unigarant, London, Allianz, Focwa zekerheidsfonds, Interpolis, Ohra en zijn aangesloten bij Caravanschade Select.

WAAROM EEN FOCWA BEDRIJF

U kiest voor een FOCWA-bedrijf omdat u dan verzekerd bent van kwaliteit en goed opgeleid personeel, dat werkt met een optimale bedrijfsuitrusting. Omdat de bij FOCWA aangesloten bedrijven zeker zijn van hun zaak geven zij u garantie op de caravan reparatie en verlenen ze uitstekende service. Ze nemen u zaken uit handen, zoals de administratieve afhandeling met de verzekering. Ze geven deskundig advies over de uit te voeren caravan reparatie. Moderne apparatuur en goed opgeleid personeel garanderen vakkundig uitgevoerde werkzaamheden. Dit zijn zo een aantal punten waarom bedrijven die bij FOCWA zijn aangesloten een scherpe prijs-kwaliteitsverhouding leveren. Bovendien is kwaliteitszorg voor bedrijven die bij FOCWA zijn aangesloten een speerpunt. Kwaliteitszorg is bedoeld om de kwaliteit van de geleverde caravan reparatie en producten te waarborgen. Continue alert blijven en kijken waar het (nog) beter kan.

caravans focwa erkend
Reviews
  • Evert: Uitstekend advies, nog betere service!
  • Vanwynsberghe: Afspraken werden perfect afgehandeld en nog tijd voor een praatje
  • Hermannie Geenen: Vriendelijk geholpen, door het gehele team van Schipper, chappeau en dank je wel.
  • Klaus Witsch: Zeer goede reparatiestad voor caravans en campers
  • Google Partner: Heb hier een mooie camperbus aangeschaft om dagelijks onderweg op locatie te kunnen werken!
  • Piet van Rabenhorst: Door familie hier terecht gekomen en super geholpen top!!!!
  • Anjes vd hurck: Super service vriendelijk en erg behulpzaam wij komen terug!!!
  • Alex Van Loenen: Altijd vriendelijk en deskundig. Hebben mij zonder kosten geholpen aan een gebruikt raam. Ik kan weer verder. Graag tot een volgende keer. Alex van Loenen
  • Luc van Engelen: Als je eerst bij de concurrent (200 meter verderop) bent geweest en je komt hier binnen dan ervaar je pas wat klantvriendelijkheid is. Behulpzaam personeel en groot assortiment aan caravanonderdelen.
  • W. de Goeij: Laat ik bij de feiten blijven. Wij (mijn vrouw en ik) hebben afgelopen zomer een gebruikte camper gekocht bij Schipper. Deze werd afgeleverd met o.a. kapotte aanjager, defecte radio en een niet goed geïnstalleerde splinternieuwe achteruitrijcamera. In eerste instantie zijn deze gebreken opgelost mede dankzij een welwillende medewerkster. Vanwege een hoogoplopend conflict met de eigenaar over de slordige aflevering en de aanpak daarna wilden we om verdere escalatie en/of herhaling te voorkomen liever niet meer naar fa. Schipper terug. Om deze reden zijn we recent naar een andere garage gegaan om de camper in het algemeen technisch te laten nakijken en een inmiddels geconstateerd ernstig versnellingsbakprobleem te laten beoordelen. In versnellingsbak zaten afgebroken delen tandwiel. Onze garagehouder heeft ons verzoek hierover enkele keren telefonisch contact gehad met fa. Schipper vanwege noodzakelijke reparatie. Dit binnen de garantietermijn. Motorsteunen bleken ook versleten, en deze hadden we op eigen kosten maar laten vervangen. De koppeling bleek eveneens grotendeels versleten. Een waterlekkage in de camper via het doorvoergat van de net door Schipper ingebouwde achteruitrijcamera en flinke waterlekkage in de motorruimte onder de paravan door hebben we ook zelf maar opgelost. Vandaag hebben wij na goed overleg en volgens afspraak met een medewerkster de camper gebracht, zodat morgen de monteur van fa. Schipper Caravans er naar zou kunnen kijken. Deze medewerkster was zowel mondeling als via mail zowel door onze “eigen” monteur als door onszelf meerdere keren uitgebreid en open en eerlijk geïnformeerd. Toen we vandaag daar waren volgens afspraak werd ons een a4 onder de neus gestopt met daarop de tekst dat we geen recht meer hebben op garantie. Vervolgens konden we huiswaarts keren. Als er derden aan de camper hebben gewerkt vervalt de garantie was de boodschap. O.k.,ook al waren wij perplex, daar kunnen wij begrip voor hebben. Maar wij hadden toch echt zowel via mail als telefonisch afgesproken dat we de camper konden brengen ter beoordeling door een monteur. Dat Schipper Caravans ons nu met auto en camper zonder enige berichtgeving hierover voor niets heeft laten komen vandaag, daar begrijpen wij beiden helemaal niets van. We hebben spijt van deze dure aankoop met zijn gebreken, en vooral spijt voor de keuze voor dit bedrijf. Fa. Schipper blijf vooral vasthouden aan ontkenning en niet aan de feiten. Blijf vooral geloven dat u echt hebt waargemaakt wat u op uw website zo mooi belooft. Wat bedoelt u precies met coulance? Verwart u dit niet met een ongevraagd goedmakertje voor uw slordige werk? Overigens, wij hebben niet op 4 oktober j.l. een beroep gedaan op garantie maar eerder, leest u uw mail nog maar eens goed en doe navraag bij uw medewerkers.
  • Luc van Engelen: Als je eerst bij de concurrent (200 meter verderop) bent geweest en je komt hier binnen dan ervaar je pas wat klantvriendelijkheid is. Behulpzaam personeel en groot assortiment aan caravanonderdelen.
  • Bart Van Nooij: Lithium accu gekocht. Alles goed verlopen.
  • Ron Thijssen: Top service!
  • sylvia roza: Was dat een verkeerde nieuwe voortent geleverd) is de service ver te vinden. Wordt je uitgemaakt voor leugenaar en doen ze onredelijke voorstellen. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd. Onze vakantie hebben ze verpest en staan we voor schut op de camping met een verkeerde voortent. Schipper caravan NOOIT meer.
Back to top